Livet med Bazz

Alla inlägg den 21 november 2015

Av Marit - 21 november 2015 22:30

När Clas kusin Carina skaffade hund för ca 2 år sedan så sa vi att vi måste träffas och ses med hundarna en dag. Ja så kom då äntligen denna dag då vi skulle få träffa Jack/Parson russeln Freja i verkliga livet och inte bara på bild. Hon var ju ursöt förstås men så mycket mindre än jag väntat mig. Men å andra sidan är de flesta hundar så små och bräckliga nu för tiden när man är van vid Bazz som är som en hård fyrkant. 

Det var ganska kyligt så vi trampade på runt i den fina Hagaparken och mitt i allt glömde jag helt bort att ta något kort. På fiket vid koppartälten var hundar tyvärr inte välkomna så vi gick tillbaka till parkeringen där vi sa hej då och åkte hem och fikade i stället. Himla kul att äntligen ses i alla fall och jag hoppas att det inte behöver gå flera år till nästa gång. 


På kvällen kom familjen de Wrang från Tallis över på middag. Eller alla utom Elliot som valde att stanna hemma (konstigt nog   ) Efter middagen spelade vi spel och både Tilde och Bazz tyckte att det var supertrist och somnade i varsin ände av soffan i stället. Bazz älskar att ligga i soffan med Tilde   

 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards