Livet med Bazz

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Marit - 23 november 2010 09:41

När jag vaknade för första gången i morse och slog upp mina ljusblå visade klockan 07.19 och alla sov. Vi kom i säng lite senare igår eftersom matchen drog ut lite på tiden och jag tror att Flizans närvaro gjorde att Bazz sov bättre än på länge. Vi brukar alltid vakna ett par gånger innan det är dags att gå upp och Bazz väcker mig alltid en sista gång kl 7, om jag inte redan är uppe. Så var inte fallet i morse. Även Clas sov som en stock. Tur man har nära till jobbet så det spelar inte så stor roll.

Kvällspromenaden fick ske på hemmaplan idag. Det var snålblåst redan i morse och snön har yrt om vart annat hela dagen. Bazz är fullständigt oberörd av blåsten och tycker att det är jättekul att jaga alla löv och annat som flyger runt. Det far väl extra mycket dofter i luften nu för Bazz springer som en hotten-tott ute och kör sen ett riktigt tokrace i snön på baksidan .

På promenaden passerar vi en del hus där jag till min fasa ser att vissa redan har hängt upp stjärnor och ställt upp adventstaken!! Det borde vara förbjudet! Varför kan man inte vänta till den rätta dagen???  Troligen samma människor som inte tar ner dem förrän till påsk heller och som äter semlor i oktober. En granne i längan har även fått upp julgardinerna redan. Men hallå, så får man inte göra!!




Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards