Livet med Bazz

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Marit - 27 september 2010 12:46

I morse vaknade mitt huvud och mina ögon kl 06.30 Resten av kroppen sov tungt. Bazz har börjat snarka högt igen efter en tids snusande och Wilma spinger och skäller i sömnen. Man kan verkligen känna sömnen i sovrummet.


Idag är det den sista eftermiddagspromenaden jag gör tillsammans med Wilma för den här passningstiden. Det har gått upp och ner att promenera med två vildbattingar men Wilma är verkligen en go och mysig tjej att umgås med. Trots det ska det bli ganska skönt att bara ha ett odjur att koncentrera sig på.


Bazz gillar att gå i skogen lika mycket som jag och är van att strosa lite och sätter sig gärna och tittar lite medan jag letar svamp. Wilma förstod inte alls tjusningen med det och tyckte att det blev långtråkigt att sitta och vänta.


Tur att man har fickorna fulla med bajspåsar så att man är beredd när man springer på nåt. Det blir lagom mycket åt gången att rensa och ta hand om sen också:-)

          

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards