Livet med Bazz

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Marit - 15 oktober 2011 23:51

Stoppa tiden jag hinner inte med! Har haft revision på jobbet i veckan, 4 personer i tre dagar!! Revisorer är ungefär lika populära som flourtanterna var i plugget. Skillnaden är bara att flourtanten kom och störde 5 minuter medan revisorerna kommer i tid och otid och ska ha saker.


Bazz och jag gick till jobbet idag där jag hade ställt kvar bilen eftersom jag var i den kungliga hufvudstaden igår kväll. En lagom tur på 6 km genom en slingrig väg i skogen. Det var bara 0,7 grader i går kväll när jag kom hem och idag är det riktigt kyligt när vi börjar gå. Efter ett tag hade vi fått upp farten och blev lite varmare och solen sken, underbart!


När jag åkte för att köpa middag passade jag på ta en sväng in på IKEA. Skulle bara ha några ljus. Man kunde ju tro att det skulle vara lugnt där en lördag närmare 6-tiden. Men ICKE, där var hur mycket folk som helst. Vem f^n vill spendera en lördagskväll på IKEA??????

Dessutom var hela julavdelningen fullsmäckad med saker redan. I oktober!!!! Snabbt in och lika snabbt ut blev det, utan ljus.


 


Bazz totalslocknade på kvällen efter middan:-)

    

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards