Livet med Bazz

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Marit - 3 februari 2011 08:23

Äntligen kom vi iväg på zumba, syrran å ja, efter många försök att få plats. Det var roligt men inte lika mycket action som jag förväntat mig. Å andra sidan var det nog tur att det gick lite långsammare så här i början så att man hinner lära sig stegen ordentligt. Det blir nog till att hålla i hatten sen när allt går i maxfart;-) Skönt att få röra på kroppen lite igen efter snart ett år i vila. Från att ha tränat 3-5 dagar till att inte träna alls sen vi skaffade Bazz har satt sina spår så nu hoppas jag hinna komma igång med lite träning igen. Nu blir det ju också lite mer kvalitetspromenader med Bazz.


Ja var ska en hund va om inte mitt i vägen:-)


  


Så här ser de ut mina nya racerskor ut som jag invigde ikväll. Luftkuddarna sitter liksom på utsidan för att det ska bli lite ostadigt så att kroppen får jobba lite extra. Vad vet jag om det ger något extra men det var skön dämpning i alla fall, och bra skor är det viktigaste!

 

    

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards