Livet med Bazz

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Marit - 18 november 2012 20:15

I lördags packade vi båten med det sista lasset till ombyggnaden för i år. Tur det var uppehåll och hyfsat

lugnt på vattnet.

Bazz blev helt vild när vi kom i land och sprang som en tok hela tiden. Clas och jag gick fem turer mellan bryggan och huset och alla turer sprang Bazz med i full karutta.

Han hittade en lämplig rot att försöka dra loss.


En korv på berget smakar bra efter allt bärande. Ibland önskar jag att man hade ett ställe dit man kan åka bil hela vägen till ytterdörren.

Medan Clas fortsatte slita med att montera soffa och ugn tog Bazz och jag en promenad.

Bazz enerig tog visst aldrig slut.

När solen går ner blir det verkligen svart ute. Det hindrar ju inte att man kan ta en bastu med tillhörande

bad. 5 grader i både luft och vatten så det blev inget långdopp precis:-)

Söndagen var blåsig som tusan och det blev liksom aldrig ljust på hela dagen.

Medan Clas åkte och hämtade Karin, Åke och mamma gick jag en sväng och plockade lite rester av höstsvampen.

Många ljud och dofter i vinden

En del ganska farliga...

   

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Skapa flashcards