Livet med Bazz

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Marit - 22 november 2013 21:45

Oj den här helgen blir det inte mycket vila. I dag var det personalfest med jobbet. Vi var på restaurang Andalusia och åt tapas. Vi var nog en 150 pers så alla fick inte plats på samma plan utan vi fick sitta lite utspritt. Det var lite synd för man fick inte riktigt grepp om vilka som var där och hann inte prata med hälften. När dansen väl kom igång undrade vi alla vad DJ´n trodde att vi gillade för musik. Han spelade någon form av lugn house/techno. En sak var i alla fall klar - ingen gillade det han spelade. Till slut gick jag fram och sa åt honom att han måste byta stil för att det här är inte bra och han kunde väl spela lite hederlig disco som de flesta ändå gillar. Till slut bytte han stil och dansen kom igång på riktigt. Strax efter var det dags för mig att åka hem då det är lite mer att göra den här helgen.

På vägen hem på tunnelbanan satte jag på Spotify högt i lurarna och poppade för mig själv, och kanske de andra i vagnen hörde också men det bjöd jag på.

 

De här två stördes i alla fall inte av min musik. De var så inne i sina mobiler så man hade nog kunnat släppa en bomb utan att de hade märkt något. Man kan ju inte låta bli att undra vad de hade för intressant där.

 


#spotify   



Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards