Livet med Bazz

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Marit - 23 november 2014 19:37

Sovit som en stock i natt och känner mig helt bra. Knappt någon känning alls i hälsenorna och inte stel eller så. Jätteskönt! Blommorna jag fick igår doftar jättegott i hela undervåningen.

Tagit det lugnt idag och den halvtimme jag var ute med Bazz var just då solen gick i moln. Annars har det faktiskt varit sol ett tag i dag. Efter lunchtid åker vi till Nacka Strand, möter Viktor, mamma, Karin och Åke, och går till restaurang J för lite brunch.

     

Jättegod man och trevlig miljö. Mina tre sista amerikanska pannkakor som jag satte i mig satte verkligen spiken i kistan så mer mat är inte att tänka på i kväll. Ändå åker vi hem till Clas farbror Stefan för att fira hans födelsedag och då bjuds det alltid på julmat på alla bredder. Ja någon mat gick ju inte att få i sig men lite julmust satt ju inte i vägen precis. Sen åkte vi hem och tände brasa och hade soffmys.


#brunch #restaurangj #yammi


Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Skapa flashcards