Livet med Bazz

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Marit - 5 december 2012 21:30

Ännu mera snö! En klass 2-varning är utlyst. Själv tog jag det lite lugnt på morgonen så när jag åkte till jobbet var det i princip bar jag och en lastbil  på Häradsvägen.


 


Det blåser och snöar som tusan hela dagen. Mot eftermiddagen är det knappt att jag ser ut genom mitt fönster på jobbet. 



Trafikrapporterna har duggat tätt hela dagen och det är kaos överallt. Folk uppmanas att stanna inne och vägarna är spärrade av alla lastbilar som fastnat. Ingenstans är det plogat så folk fastnar i modden med bilarna. 

Vägen ner till parkeringen är nästan oframkomlig.


Mellan bilarna har en stor vall blåst in.

 

Jag har tur och kommer hem utan problem. Det är inte många bilar på vägarna och jag antar att många redan 

tagit sig hem och resten "fastnat" på vägen eller väntar till senare. Snöandet avtar mot kvällen.

 

Presentation


RLD N RLD F Kronsäter's Buzz

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Gästbok

Twitter

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

4 besvarade frågor

Statistik


Skapa flashcards